sobota 1. února 2020

Knihy, které bych chtěla přečíst v roce 2020

Vítám Vás u nového článku,
dnes jsem Vám sepsala můj seznam knih, které si chci letos přečíst. Všechny mají jedno společného a to podnikání. Poslední dobou se o toto téma mnohem více zajímám a ráda bych vstoupila do světa podnikání, byznysu a jako nováček bych si ráda víc o tom přečetla a naučila se spousty nových, zajímavých věcí. :-)


Sociální sítě

1. Jak na sítě
Knihu už mám doma, dost mě zaujala už od prvních recenzí na internetu, které byly jen pozitivní a jelikož bych se ráda pohnula v sociálních sítích, tak jsem si ji koupila jako pomocníka.


2. Na volné noze
Vždy jsem byla hodně zvědavá a to je i u této knihy, protože žít na volné noze mi přijde úžasné, ale na druhou stranu šíleně náročné, proto bych si ráda přečetla knihu na volné noze a inspirovala se. :-)

Síťový marketing, byznys

3. Byznys a pasivní příjem, recept na úspěch v sítovým marketingu 
Byznys, síťový marketing, pasivní i aktivní příjem jsou témata o kterých stále vím tak málo a ráda bych se o nich dozvěděla více, protože mě toto téma zajímá a vzdělání není nikdy dost, takže letos se chci především zaměřit na sebevzdělání v této oblasti.

4. Čtyřhodinový pracovní týden

Prokrastinace

5. Konec prokrastinace 
Já prokrastinuji poměrně často, hlavně u práce kdy se mi odvádějí myšlenky do jiného moodu a tak sedím při práci a přemýšlím nad něčím jiným a nebo se jdu dívat na film, proto bych si ráda přečetla knížku o tom, jak neprokrastinovat a Pana Ludwiga sleduji dost dlouho, jeho podcasty mě moc baví, celkově jeho práce je skvělá a proto jsem se rozhodla vybrat jeho knihu.

Budování týmu, lepší komunikace mezi kolegy

6. Pozitivní leader, radikální otevřenost, 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
Pár knih jsem i vybrala co se týká budování týmu, lepších vztahů, motivování, odměňování a lepší vztahy/ komunikace se svýmy spolupracovníky. Opět téma, které se dost dotýká MLM, které mě zajímá a v budoucnu se určitě hodí vědět s kým a jak komunikovat, protože na každého člověka platí něco jiného. Mě zajímá psychologie lidí a vím, že do budoucna se mi to bude dost hodit.

A to jsou všechny knihy, které bych si ráda přečetla :-). Máte také nějaký wishlist knih? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat