pátek 28. února 2020

Seriály #1

Upřímně jsem nikdy nebyla moc velký milovník seriálů, protože mě zaujali málokteré, ale v poslední době jsem si našla nějaké, které mě dost bavili a taky proto, že jsem si jako poslední z lidstva stáhla netflix a našla skvělé seriály! Dnes se s Vámi o ně podělím.

Orange is the new black
Tuto sérii sleduji už dlouho, protože jsem čekala na poslední sérii a to 7 (goal= seriál je ukončený, tak nemusíte čekat půl roku na novou jak já). Celý seriál byl velmi chytlavý, odehrává se v ženské věznici a je podle skutečné události, akorát v některých věcech trošku upravený. Uvidíte, jak to v dámských věznicích chodí, jak spolu holky začínají spát/ popř. chodit, jací jsou dozorci a jak tam kolují drogy. Celý seriál mě dost bavit, akorát mám menší výtky k Piper ("nejhlavnější" postavě), která byla neskutečně hloupá a občas jsem měla chuť ji dát facku, jako hlavnější postava mě často štvala :D Jinak jsem všechny až na tu poslední sérii se koukali na jeden nádech, ta poslední byla o něco nudnější, pomalejší, ale poslední díl je hodně dojemný:-).

Image result for orange is the new black

Marianne
Seriál je "hororový". Zakládá se na tom, že hlavní hrdinka je spisovatelkou a píše hororovou knížku, jenže všechno, co napíše se reálně děje, což mi na tom přijde nejzajímavější. Vrací se zpět do rodného městečka a ďábla, který ji stále pronásleduje se snaží najít a bojovat s ním. Líbí se mi, že to není až tak klasická hororovka jak bývá, ale je to opravdu zajímavě udělané. Občas mě hlavní hrdinka štvala tím, jak hodně pila a jak se chovala a konec - ten je dost velké wow, uvidíte sami. :))

Image result for marianne seriál

Sexuální výchova
Sexuální výchovu jsme hltali s přítelem, je to skvělý a vtipný seriál odehrávající se na střední škole. Zakládá se na dvou přátelích, kteří rozjedou svůj vlastní byznys jako sexuální poradce, ale zároveň sledujeme i jejich životy, či jeho nejlepšího kamaráda a nebo jeho bláznivé matky sexuoložky. Seriál je podán vážně vtipně a ani chvilku se nenudíte. Určitě doporučuji zkouknout, má to 2 série zatím:)).

Image result for sexuální výchova netlix

Přátelé, teorie velkého třesku, taková normální rodina
+ takový menší tip na od dechovku. Překvapilo mě, kolik lidí tyto tři seriály nezná, protože za mě jsou skvělé, když si chcete už lehnout, ale něco k tomu poslouchat. U mě vedou nejvíce přátelé, které mám asi nejraději, jejich humor zbožňuji a celkově je to dost příjemný seriál, hlavně odehrávaný v kavárně. Bohužel seriály jako jsou třeba jak jsem poznal Vaši matku u mě úplně nevedou, to mám o dost raději přátelé. :-)

Image result for přátelé

A jaké seriály máte rádi Vy? :) Podělte se do komentářů.

Žádné komentáře:

Okomentovat