úterý 25. února 2020

Pohodové úterý :-)

Přeji Vám krásný den:-).

Říkala jsem si, že bych mohla sepsat nějaký pohodový článek, takový "můj deník". Na tomto blogu vůbec ještě nebyl a to jsem ho dříve provozovala opravdu často, je to i pro mě takové příjemné vypsání, kdy se vypíšu, je mi dobře a zároveň je to i něco jiného než jen stále tématické články.

V poslední době se odehrálo mnoho změn, ať už se jedná o novou práci, kde jsem včera byla úplně poprvé a jsem z ni nadšená, protože jsem nikdy v tomto oboru nedělala, ale zároveň část z ni úplně miluji, protože je to se zvířátky, kterých mám doma poměrně dost a miluji je, takže pro mě nejideálnější práce. Všechno, co jsem včera dělala mě hrozně moc bavilo a doufám, že to bude tak i nadále. Hrozně se mi líbí i to, že se v tom oboru musíte (opravdu musíte) stále vzdělávat, což je dost přínosné, některé informace mi pomohou dost i ve vlastním chovu. :-)

Také jsem dost pracovala na sobě samé, přehodnotila své priority, nastavila si jiné myšlení.. snažím se na sobě velmi pracovat a poprvé v životě vidím reálné výsledky, které mě těší, protože jsem pokaždé chtěla udělat nějakou změnu, která mi vydržela tak měsíc, ale teď opravdu vidím jak tu vnitřní, tak i tu vnější změnu. Je hrozně fajn poznat sebe samou, změnit věci, které mě netěšili, ba naopak spíše ničili. Jsem plná vděčnosti, radosti a je mi hrozně fajn.

A také dost plánuji budoucnost, protože bych letos chtěla s přítelem už do vlastního bytu a moc se na to těším. Na stěhování, na vybírání nového nábytku, na společnou domácnost, na to, že budeme mít vlastní byt, kde budeme jen My a chci pracovat co nejvíce, aby to bylo samozřejmě co nejdřív. Těším se, protože to bude jedna z nových kapitol mého života, pokrok v našem vztahu a celkově je to pro mě velký životní krok, přeci to jen není jen koupě nového telefonu a máte radost, prostě je to už něco jiného, nového a těším se, tak moc:-).

Určitě mi to pomůže i v několika dalších směrech, třeba v tom, že se osamostatním, naučím se pracovat s penězi, už to nebude takové utrácení jako bydlení u rodičů. Mýt nádobí, prát, uklízet se ani učit moc nebudu, dělám to i teď a jsou to nejmenší věci (teda, musím se naučit nebýt bordelář a efektivně uklízet hah:D). Vařit a péct se teď učím, abychom nebyly s přítelem na kuřecím steaku s rýží, ale opravdu dobré, chutné jídla.


A tím bych asi dnes už skončila, napsala jsem všechno, co jsem chtěla a brzy se uvidíme u nového článku s tipy na dobré seriály :-).                                                                                          Vaše Claire. 




Žádné komentáře:

Okomentovat