neděle 28. června 2020

Péče o vlasy

Vítám Vás u nového článku,
Dnešní článek bych ráda věnovala vlasům, protože jsou naší korunou a o tu by jsme se měli starat, kord když (jako já) experimentuji s barvami. Od doby, co jsem si začala pravidelně barvit vlasy a dost s nimi experimentovala jsem se dost začínala starat i o péči, protože jinak by mé vlasy brzo vypadali nebo byly do konce života jako suchá sláma. Začala jsem si zjišťovat, jaké kroky jsou ke správné péči důležité a díky nim a správným produktům se mi vlasy dali do kupy a udržuji si je, ale už jdeme k článku.




Když si jdu mýt vlasy, tak přibližně minutu až dvě teplejší vodou pouze vlasy oplachuji, aby se vlasy otevřeli a šli z nich veškeré nečistoty, po případně kosmetické přípravky (tužidlo, ochrana před teplem..). Poté si dám šampón cca o velikosti lžičky, protože více šampónu stejně s vlasy nic neudělá a jen steče. Nejlépe si ho dejte do dlaní a trošku napěňte. Poté si vlasy krouživými jemnými pohyby masírujte.

Poté opláchněte. Čistý vlas poznáte podle hrubosti vlasu, protože čistý vlas "vrže" a je hrubý, pak si můžete být jistí, že šampón je z vlasů pryč. Já si třeba několik let myslela, že je to špatně a snažila se je zjemnit.



Po šampónu si dávám masku, kondicionér nepoužívám, protože jsem s žádným nebyla spokojena a proto vždy dávám masku. Já miluji tu od L'botici, protože je intenzivně a hloubkově čistí a regeneruje ty poškozené vlasy. Masku si dávám na vlasy třeba na půl hodinky a zabalím do turbanu.

Po masce opět pořádně opláchnu a poté jemně (!!!!) mačkám ručníkem vlasy, aby z nich neodkapávaly kapky vody a dám do turbanu na chvilku (do 10 minut). 



Pak vlasy rozčešu velkým hřebenem a vmasíruji olejíček do vlasů (konkrétně tohoto stačí maličko!). Vlasy nijak netrhat, opravdu jen vmasírovat lehce a jemně. :-) 

Co jsem dlouho chtěla, tak je mít takové ty plážové vlnky, ale vůbec jsem nevěděla jak (moje vlasy měli vždy nepravidelné vlnky a dost zvlaštní (:D), takže jsem si je dost žehlila), ale tímto sprejem stačí jen lehce nastříkat a máte úplně nádherné plážové vlnky! :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat