středa 12. února 2020

Aloe vera - sos sprej

Nevím jak vy, ale já nesnáším mít na každou věc jeden produkt, raději mám méně produktů na více věcí, a nejlépe jeden na všechno. Upřímně jsem si myslela, že do konce života už budu mít taštičku plnou všech možných produktů, dokud jsem neobjevila jeden zázrak na všechno :D A tím je aloe vera sprej první pomoci - je doslova na všechno a hodí se jak na domácí použití, tak ho velmi rádi využijí lidé na cestách, kdy nechtějí tahat hromadu zbytečných přípravků na všechno možné.


Co obsahuje?
Sprej obsahuje silnou kombinace aloe vera gelu 83%
 s 12 bylinnými esencemi -
Extrakt k ekalyptu - čistící, stimulující
Extrakt z brutnáku lékařského - čistící, zpevňující
Extrakt z hřebíčku - regeneruje pokožku, čistící
Extrakt z tymiánu - antioxidační, čistící
Extrakt z červeného santalového dřeva - chladící, tónující
Extrakt z propolisu - antibakteriální, antimikrobiální
Extrakt z heřmánku - zklidňuje pokožku, antiseptický
Extrakt ze smetánky lékařské - osvěžující, regenerační
Extrakt z měsíčku lékařského - regeneruje pokožku, chrání a zlepšuje krevní oběh
Extrakt z mučenky - uklidňující, ochranný, odstraňuje volné radikály, zjemňuje podráždění, antioxidační, čistící
Extrakt ze šalvěje - čistící, stimulující, antioxidační
Extrakt z kořene zázvoru - stimulační, zvyšuje průtok krve

Na co všechno ho můžu použít? :-)
Sprej se dá použít opravdu na všechno, ale přesto si tu vypíšeme k čemu ho můžeme využít.

Astma, ekzém, kožní problémy
mastná pokožka hlavy, lupy
na pleť - osvěžení, rozjasnění unavené pleti
alergické reakce
poranění, řezné rány
spálení sluníčkem, popáleniny, opařeniny
opary
gynekologické problémy
štípnutí hmyzem
po holení, depilace
na kašel, na mandle, na nosní rýmu, na dýchací cesty (hruď)
Bolesti hrdla, uší, zubů, dásní
na namáhané,bolestivé místa (klouby, svaly..)

Sprej je opravdu na všechno, vyhovuje mi, že nemusím s sebou tahat celou lékárničku, mastičky na bolesti kloubů, brufeny na zuby, fenistil na píchnutí hmyzu, kapky do nosu na rýmu nebo kapky na kašel. Celý sprej má 400ml, což znamená, že Vám i dlouho vydrží. 

Já ho pravidelně používám na bolavé klouby (mám je slabší) a do pár minut necítím už žádnou bolest, také i na povzbuzení pleti, která se po nastříkání rozjasní a působí zdravě, projasněně, na bolesti dásní, kde mám stále záněty. A těším se až budu mít možnost ho vyzkoušet především v létě na spálení nebo odřeniny od spadnutí. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat