středa 19. února 2020

Péče o pleť | základ všeho.

Pleť je ihned druhou korunou nás po vlasech, proto by jsme se o ni měli starat řádně a pořádně. Péče o pleť nám nejen dělá krásnou pleť na dotek i na pohled, ale je to prevence i proti vráskám, proto doporučuji se starat o pleť už ve velmi mladém věku. Prevence vrásek je vymizení potřeby výplní či nití do obličeje.

Každý den se musíme odličovat od makeupu, který když na pleti necháme přes noc, tak díky řasence se nám lámou řasy a makeup ucpávat póry a podráždit pleť.


Po odlíčení určitě sáhneme po toneru, který pleť "dočistí" a připraví ji na další péči o pleť. Toner jsem donedávna také neznala, ale od doby, co ho mám, jsem nadšená a hlavně má pleť je opravdu perfektní. Používá se jen večer.

Pleť každé ráno a každý večer ještě pořádně vyčistíme produktem určený na hloubkové čištění pleti. Ráno si čistíme pleť proto, že pleť se v noci sama čistí a vypouští zbylé nečistoty s potem, i když jste si večer pleť čistili. Večer si čistíme nejen od zbytků makeupu, ale i z nečistot, které během dne pleť nasákne a všechno se tam udržuje. Pleť nám "hnije" v podobě problematické pleti.

Dále volíme produkty určené na naši pleť. Doporučuji jít ke kosmetičce, když nevíte jaký typ pleti máte, mnohdy totiž pleti uškodíme kvůli neznalosti typu naší pleti. Já mám pleť normální až suchou (a citlivější), proto používám péči na normální až suchou pleť. Když je má pleť sušší než obvykle (většinou jen na pár místech na obličeji), tak použiji více mastný krém, aby pleť byla vyživená.

Produkt, který nevynechávám za žádné okolnosti je oční krém. Oční krém je svatým grálem, protože díky němu se mi mírní mini vrásky pod očním okolím a také někdy dost velké kruhy, které mám z nedostatku spánku.

The Three in my Skincare routine for Clear & Radiant skin

A poslední třešničkou na závěr je krém na akné. Díky lékům mi vzniká mnoho problematických míst a proto volím speciální péči na akné, která mi dopomáhá k lepší pleti.

Také nemůžeme zapomínat na další faktory jako je strava a pitný režim. Žádné sladké, fastfoody a hlavně žádné přeslazené vody, všechno pleti škodí. Neříkám, ať najednou nepijete žádné coca coly nebo si nedáte hamburger z mekáče, ale upravit trošku režim tak, aby to nemělo dopady na naši pleť.


Žádné komentáře:

Okomentovat