sobota 7. března 2020

Sebevzdělávání

Sebevzdělání je pro mě dost důležitou součástí mého života, protože mi přijde důležité se stále vzdělávat a posouvat. V dnešním článku bych ráda shrnula tipy, jak se sebevzdělávat ať už kurzy nebo sama doma, všechno Vám dnes vypíši. ;-)




1. Kurzy, semináře
Kurzy, semináře jsou skvělé na sebevzdělání a nové poznatky, hlavně když přednáší lidi, kteří vědí o čem mluví. Často se děje to, že semináře vedou lidi, kteří to mají naučené nazpaměť ale reálně nic takového nikdy nedělali a neznají to na vlastní kůži, proto vybírejte kurzy podle hodnocení, uděláte nejlépe. A pokud nějaký takový najdete, věřte mi, že budete na těch seminářích závislí.

2. Webináře
Mnoho lidí stále neví, co to ten webinář je, proto Vám to ihned vysvětlím, je to totiž skvělá věc! Webinář je dost podobný streamu, vysílá živě, ale většinou je to jen pro uzavřený kruh lidí. Je to skvělé z důvodu, když nechcete nikam cestovat nebo se stydíte/ bojíte, proto webinář je skvělou volbou.

3. Knihy
Knihy jsou asi klasickou záležitostí na sebevzdělání, ale najít opravdu dobré knihy je poměrně náročné. Některé jsou psané stylem, že se stále věci opakují nebo jsou psané nudně, jsem náročnější na knížky, musí mě opravdu zaujmout, abych si ji pořídila, ale pak jsem opravdu šťastná, protože si ji kdykoliv můžete vzít do ruky,  zatím co seminář si už nezopakujete.

4. Články na internetu 
Jsem vděčná za to, že máme v dnešní době internet, kde si najdeme už úplně všechno a v podstatě se dostaneme k užitečným informacím ihned. Když hledáte správně, najdete články, které jsou dobře napsané, srozumitelné a hlavně si z nich něco vezmete.

5. Komunikujte
Díky komunikaci se můžete dostat do rozhovoru s člověkem, který Vám předá užitečné informace, které jsou cenné. Pokud si tak nastavíte mysl, ti lidé budou k Vám chodit "sami". 

Vaše Claire.


Žádné komentáře:

Okomentovat