středa 11. března 2020

Tipy na filmy

Předešlý článek byl s tipy na seriály, tak teď jsou to pro změnu filmy. Filmy sleduji v poslední době dost často a jelikož jsem často zkoumala nějaké nové, tak jsem našla i méně známé, které stojí za to. :-)

Image result for Spider-Man: Daleko od domova

Marvelovky mám s přítelem ráda, pokaždé když vyjde nový díl v kině, jsme tam mezi prvními a tento nebyl vyjimkou. Za mě film byl úplně skvělý, ještě k tomu, když scény byly natáčené v Praze. Líbilo se mi celkové zpracování filmu, efekty.. celkově jsem si tento díl zamilovala, ale určitě mrkněte na 1. díl "nového" spidermana.



Image result for Ženy v běhu

České komedie mám ráda, ale ne každá česká komedie je skvělá, za mě tento film byl úplně parádní. Všechny obsazené postavy mě moc bavili, hlavně Tereza Kostková s Ondřejem Vetchým, úplně skvělá rodina, která mě ani na chvilku nepřestala rozesmívat, třeba scéna při nandavání kondomu, ta byla nejlepší :D

Image result for LOVEní

Lovení nebyla úplně špatná komedie, ale nebyla zas nejlepší, určitě více doporučuji ženy v běhu, protože film byl chvilkami dost nudný až takový "debilní" s prominutím. Hodnotím tak 40%/100%, protože mezi lepší komedie určitě nepatří, často jsem se nudila, pak jsem si říkala "proboha proč", občas jsem si i řekla, že je to hezký, ale jako celek nic moc.

Image result for Národní třída

Omlouvám se všem, který film zaujal, ale za mě ne. Koukali jsme na to s přítelem, který na konci filmu taky moc nechápal celý děj. Občas byly chvilky, kdy se člověk dokázal zasmát, ale jinak film byl velký " co to do háje je?" Za mě ne. Prostě ne.

Výsledek obrázku pro To Kapitola 2

Jednička mě moc nebavila, nebyla špatná, ale mezi top horory se určitě neřadí. Dvojka byla ale za mě skvělá, víc jsem se bála, přišla mi akčnější a víc jsem se u něj bavila než u toho prvního dílu. Dávám 80%/100%. Líbí se mi i to, že bývalé děti už jsou starší a že to přichází až po letech, že už to není takové "dětské".


Image result for Tomb Raider 

Milovník Tomb ridera jsem už od mala, já to prostě miluji a nový díl i s novým obsazením.. ano! Úplně skvělá herečka, skvělý děj.. byla jsem nadšená už od začátku, no sami koukněte. Určitě i na díly s Angelinou. Jinak mě na filmu 

Image result for Já, Simon

Já, Simon byl krásný film. Jedná se o film s tématikou homosexuálů, ale od začátku až do konce mi to přišlo hrozně romantické, hezké a pořád jsem hádala, kdo tajemný kluk to je už od začátku padlo několik tipů, ale ani jednou jsem se netrefila. Za mě skvělý film a ještě lepší obsazení herců.

Viděli jste některé z nich? Určitě mi napište, jak působili na Vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat